در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین سایت های دانلود رایگان کتاب خارجی بپردازیم. اگر شما فرصت کافی برای جستجوی بهترین سایت های دانلود رایگان کتاب الکترونیک را ندارید، این مطلب را دنبال کنید. این لیست با معرفی دیگر سایت های دانلود رایگان کتاب خارجی توسط خوانندگان این مطلب، بطور پیوسته بروز خواهد شد. یکی از بهترین راه ها برای دانلود رایگان کتاب انگلیسی استفاده از سایت های دانلود رایگان کتاب است که در این مقاله 10 تا از بهترین سایت های دانلود کتاب به شما معرفی شده است .

چرا دانلود کتاب ؟

ما راه‌های زیادی برای یادگیری بیشتر در مورد جهان در اختیار داریم، مانند تحصیل، کار، صحبت با دوستان، شرکت در دوره‌ها و سخنرانی‌ها، مسافرت و البته خواندن کتاب! برای هر فرد دوستدار کتاب، خواندن یک کتاب موردعلاقه همراه با یک فنجان چای یا قهوه در وقت آزاد بسیار آرامش‌بخش است.بسیاری دوست دارند که از کتاب الکترونیکی استفاده کنند و بسیاری به کتاب های خارجی و دانلود رایگان کتاب های انگلیسی برای آشنایی با سایر فرهنگ ها علاقه دارند .

کتاب الکترونیکی

با پیشرفت فناوری، همه افراد از گوشی‌های هوشمند، لپ‌تاپ‌ها، تبلت ها(مناسب ترین راه برای خواندن کتاب الکترونیکی) و سایر گجت ها استفاده می‌کنند. تمام افراد به جدیدترین فناوری‌ها وابسته بوده و از آن‌ها استفاده می‌کنند تا کارشان را به بهترین نحو ممکن انجام دهند. در اینکه این فناوری‌ها حجم کار را کاهش می‌دهند، هیچ شکی وجود ندارد. در هر زمینه‌ای از قبیل بانکداری، تجارت، آموزش، سرگرمی، بازاریابی، علوم کامپیوتر و … از این فناوری‌ها به‌منظور پردازش و مدیریت داده‌ها استفاده می‌شود. به‌عبارت‌دیگر، گوشی‌های هوشمند در میان تمام افراد به‌ویژه جوانان بسیار محبوب و پرطرفدار هستند.

علاوه بر این، همه ما از گوشی و کامپیوتر برای سرگرمی هم استفاده می‌کنیم. اما در مورد دیگر، دانشجویان از این ابزارها برای مطالعات و کارهای درسی‌ بهره می‌برند. دانشجوها از گوشی‌های هوشمند و کامپیوترها در ایجاد یادداشت‌ها، پاورپوینت‌ها، مطالعه کتاب الکترونیکی در موضوعات مختلف و دیگر موارد استفاده می‌کنند. تمام این موارد به بهتر و آسان‌تر شدن زندگی دانشجویی کمک بسیاری می‌کنند.

FreeBookSpot.es

سایت FreeBookSpot یکی از بهترین‌ سایت های دانلود رایگان کتاب خارجی است. این وبگاه، مجموعه عظیمی از کتاب الکترونیکی رایگان در بیش از 100 زمینه موضوعی مختلف برای کاربران فراهم کرده است. حدود 4500 کتاب الکترونیکی در موضوعات برنامه‌نویسی، مهندسی، ستاره‌شناسی، داستانی، علمی و … در این سایت موجود است. در این وبگاه دانلود کتاب‌ بدون نیاز به ثبت‌نام امکان‌پذیر است و شما می‌توانید کتب را بر اساس عنوان، نام نویسنده، شابک و زبان جستجو کنید. در این سایت بخش‌هایی با عنوان پرطرفدارترین کتب و آخرین کتب دانلود شده نیز موجود است. دانلود کتاب از اهمیت بسیاری برخوردار است و استفاده از سایت های جامع دانلود رایگان کتاب انگلیسی بسیار مفید و سود مند خواهد بود .

Google Play Books

فروشگاه کتاب زبان اصلی Google Play بزرگ‌ترین مجموعه از اپلیکیشن های اندرویدی خرید کتاب ارجینال است اما بیشتر افراد اطلاع ندارند که آن‌ها همچنین می‌توانند کتاب الکترونیکی رایگان فراوانی در ژانرها و زبان‌های متنوع را از این فروشگاه دانلود کنند. گوگل ادعا می‌کند که Google Play Books بزرگ‌ترین مجموعه کتاب الکترونیکی در جهان شامل بیش از ۵ میلیون عنوان می‌باشد! این فروشگاه به کاربران امکان خرید PDF کتاب‌ خارجی را در دسته‌بندی‌های مختلف از قبیل پرفروش‌ترین‌ها، کلاسیک‌ها و دیگر موارد فراهم می‌کند. در این سایت شما می‌توانید نظرات و نقد و بررسی‌های دیگر کاربران در مورد کتاب‌ها را مشاهده کرده و با توجه به رتبه داده‌شده به کتب توسط خوانندگان در مورد اینکه چه کتبی محبوب و پرطرفدار هستند و بایستی آن‌ها را برای مطالعه و دانلود در اولویت قرار دهید، تصمیم بگیرید. یکی از راه های دانلود رایگان کتاب انگلیسی استفاده از اپلیکیشن های موبایل می باشد .

ManyBooks.Net

سایت دانلود رایگان کتاب خارجی ManyBooks بیش از ۳۳ هزار کتاب الکترونیکی رایگان به زبان‌های مختلف در دسترس هستند. در این سایت شما می‌توانید کتب الکترونیک جدید را بر اساس عناوین برگزیده، عناوین پیشنهادشده توسط دیگر کاربران یا با توجه به نقد و بررسی‌های اخیر خوانندگان در مورد کتب مطالعه شده کاوش نمایید. همچنین امکان سرچ و دانلود بر اساس ژانر، عنوان، نویسنده و زبان نیز فراهم است. در این وبگاه، دانلود کتاب آنلاین به‌صورت کاملاً سازمان‌یافته و در موضوعاتی مانند هنر، کلاسیک، ماجراجویانه، درام، فانتزی، کامپیوتر و … در دسترس قرار دارند. همچنین، می‌توانید از طریق ایمیل عضو سایت شده و کتاب های الکترونیک رایگان را در ایمیل خود دریافت کنید. علاوه بر این، آپلود کتب توسط کاربران و بدین ترتیب ارتقاء مجموعه وبگاه نیز امکان‌پذیر است. کتب این سایت در فرمت‌های مختلفی از قبیل PDF، EPUB، MOBI، TXT و برخی فرمت‌های مخصوص دیگر نیز قابل دانلود می‌باشند. دانلود رایگان کتاب انگلیسی به راحتی در این سایت امکان پذیر است .

Free-eBooks.com

در این سایت علاوه بر بیش از ۵۳۰۰ کتاب الکترونیکی، شما قادر هستید مجلات عمومی موردعلاقه‌تان را نیز به‌صورت کاملاً رایگان دریافت نمایید. همچنین کاربران می‌توانند کتاب‌های خود را در سایت بارگذاری کرده تا توسط دیگران مطالعه شوند. برای دانلود کتاب از این وبگاه نیز نیازی به ثبت‌نام نیست. یکی از سایت های دانلود رایگان کتاب انگلیسی می باشد که به راحتی امکان دسترسی به کاربر برای دانلود کتاب علمی را می دهد .

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *