پول در آوردن از کارهایی که به صورت روزمره انجام می‌دهیم، همیشه لذت بخش است و البته مایکروسافت در اقدامی جدید، این امکان را به شما می‌دهد تا با استفاده از بینگ (Bing) ، مقدار کمی درآمد داشته باشید و بتوانید این درآمد را در قالب کارت‌های تخفیف و گیفت کارت خرید دریافت نمایید. مقاله‌ای که امروز در پرشین تولز برایتان تدارک دیده‌ایم، تجربه استفاده از این سرویس در یک بازه بلند مدت است تا یک نگاه واقع‌بینانه از درآمدزایی از بینگ داشته باشید.

از بینگ استفاده کنید و گیفت کارت اکس باکس بگیرید!

Microsoft Rewards | درآمدزایی با استفاده از محصولات مایکروسافت

جوایز مایکروسافت (Microsoft Rewards) سرویس نسبتا جدیدی است که مایکروسافت به تازگی ارائه کرده و به کاربران این امکان را می‌دهد، تا با استفاده روزانه از بینگ، امتیازاتی کسب کنند. برای استفاده از این سرویس، باید اکانت مایکروسافت درست کرده و سپس به صفحه Microsoft Rewards بروید و در آن‌جا به صورت رایگان ثبت نام نمایید.

بعد از ثبت نام در این سرویس، به داشبورد Microsoft Rewards می‌روید و در آن‌جا می‌توانید، کارهایی که به صورت روزانه باید انجام دهید و جوایزی که دریافت می‌کنید را ببینید.

به طور کلی روند کار در Microsoft Rewards بسیار ساده است: شما به ازای هر فعالیت خاص در بینگ، به صورت روزانه امتیازاتی دریافت می‌کنید و در پایان، می‌توانید از این امتیازات برای خرید گیفت‌کارت‌های مختلف استفاده نمایید. در حال حاضر، معقول‌ترین گیفت‌ کارت موجود در میان جوایز، گیفت کارت‌های ایکس باکس است که به وسیله‌ی آن می‌توانید، بازی یا سرویس گیم پس خریداری نمایید! نکته مثبت در مورد Microsoft Rewards این است که اگر ماهانه به صورت مرتب، امتیاز کسب کنید، با امتیازات کم‌تری می‌توانید این گیفت‌کارت‌ها را تهیه نمایید.

امتیازات و ارزش آن‌ها در Microsoft Rewards

نحوه امتیاز گیری در در داشبورد شما شرح داده شده و مثلا هر روز برای مرور وضعیت آب و هوا، 10 امتیاز به شما تعلق می‌گیرد. البته در ابتدا به یک سری فعالیت‌ها دسترسی دارید و اگر روز به داشبورد خود سر بزنید، سطح شما بالاتر رفته و در نهایت، فعالیت‌های جدیدی هر روز خواهید داشت و امتیازاتی که می‌توانید در طول روز به دست بیاورید نیز بیشتر می‌شود. همچنین هر چقدر سطح شما بالاتر برود، امتیاز کم‌تری برای خرید گیفت‌کارت‌ها باید خرج کنید.

ارزش این امتیازات تقریبا به ازای هر هزار امتیاز یک دلار است. اما خرج کردن آن‌ها برای گیفت کارت، ممکن است کمی متفاوت باشد و در برخی موارد ارزان‌تر و بعضا گران‌تر باشد. برای مثال، وقتی در سطح یک هستید، خرید گیم پس پایه اکس باکس 7 هزار امتیاز است و وقتی به سطح دو برسید، باید 6800 امتیاز برایش خرج کنید.

فراموش نکنید که به غیر از فعالیت‌هایی که در داشبورد می‌بینید، با جستجو در موتور بینگ هم می‌توانید، امتیاز دریافت کنید. البته برای جستجو در بینگ تا 150 امتیاز سقف در نظر گرفته شده است. همچنین با جستجو در بینگ موبایل هم 100 امتیاز دیگر دریافت خواهید کرد. فقط باید حواستان باشد که اکانت بینگ شما در کامپیوتر و موبایل یکی باشد. جدا از فعالیت‌های روزانه و جستجو در اینترنت، خرید از فروشگاه مایکروسافت و یک سری فعالیت‌ها در برنامه ایکس باکس نیز امتیازاتی برایتان به همراه خواهد داشت.

با امتیازات Microsoft Rewards چه چیزهایی می‌توانید بخرید؟

و اما نکته جذاب ماجرا، جوایزی که دریافت می‌کنید. قبلا گفتیم که شما می‌توانید، با این امتیازات، گیفت کارت ایکس باکس، گیم پس پایه، آلتیمیت و PC خریداری کنید اما جوایز دیگری هم هستند که به درد شما می‌خورند. برای مثال، اکانت یک ماه اسکایپ آلتیمیت، تنها 3 هزار امتیاز است که تقریبا همه می‌توانند آن را به صورت ماهانه دریافت کنند.

البته اگر بازی‌خور هستید، انتخاب‌های دیگری هم در میان گیفت کارها دارید که ارزان هم هستند. برای مثال، با 1500 امتیاز می‌توانید چست‌های لیگ آو لجندز بگیرید، دیابلو سوییت را با 1700 امتیاز بگیرید یا سکه‌های بازی Sea of Thieves را با 1700 امتیاز خریداری نمایید. البته یک سری جوایز هم مربوط به گیفت کارت‌های آمازون، رستوران‌های زنجیره‌ای، آدیداس و … هستند که خیلی به درد ما در داخل ایران نمی‌خورند. تمام این جوایز در همان داشبورد در دسترس هستند.

در طول ماه چند امتیاز می‌توانید در بیاورید؟

ایده این که از مایکروسافت پول در بیاورید خیلی جذاب است اما واقعیت این است که درآمد این سرویس، تنها به درد همین گیفت کارت‌ها می‌خورد و در نهایت شما نمی‌توانید، مبلغ خیلی زیادی از آن‌جا درآمد داشته باشید.

البته اگر بخشی از جستجو‌های روزانه خود را در کامپیوتر و موبایل را با بینگ انجام دهید و بعضی ماموریت‌های روزانه را تکمیل کنید، می‌توانید، ماهی بین 7500 امتیاز تا 10 هزار امتیاز به دست بیاورید که ارزش دلاری آن برای خرید بسیاری از گیفت کارت‌ها مناسب است. اما در آمد بیش از 10-12 دلار در ماه تقریبا غیر ممکن است. در نهایت، مد نظر داشته باشید که روزانه با صرف 10 تا 15 دقیقه می‌توانید، 7500 تا  10 هزار امتیاز را به دست بیاورید.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *