اگر قصد کار با PDF در تلفن همراه را دارید اما نحوه انجام آن را نمی دانید، در این مطلب از پرشین تولز درباره نحوه باز کردن و ویرایش پی دی اف (PDF) در تلفن همراه، نحوه ویرایش PDF با کمک Gogopdf، نصب و راه اندازی PDF، نحوه ویرایش PDF، نحوه اضافه کردن متن جدید، چگونه چندین متن را ویرایش یا جابجا کنیم، نحوه ویرایش تصاویر روی فایل های PDF موجود، چگونه یک تصویر جدید را به یک فایل PDF اضافه کنیم صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

ویرایش آنلاین فایل pdf با PDFBear

وقتی نوبت به انتخاب ساده‌ترین و جامع‌ترین راه برای ویرایش فایل‌های PDF می‌رسد، PDFBear اولین لیست ما است. این یک ویرایشگر PDF آنلاین عالی است که می توانید در تلفن های هوشمند خود از آن استفاده کنید.

PDFBear با طیف گسترده ای از ویژگی های خود، نه تنها قابلیت ویرایش PDF را در اختیار شما قرار می دهد، بلکه امکان تقسیم، ادغام، تبدیل، تعمیر و فشرده سازی فایل های پی دی اف را بدون هیچ مشکلی در اختیار شما قرار می دهد.

PDFBear با Solid Documents همکاری کرده است تا بهترین و کارآمدترین برنامه تبدیل PDF به Word را در اختیار شما قرار دهد. گفته می شود، این برنامه نه تنها ویرایش اولیه PDF را ارائه می دهد، بلکه دارای ویژگی های پردازش PDF است. این شامل مبدل های PDF به اکسل ، PDF به PPT و مبدل های HTML به PDF است. در نتیجه، PDFBear پردازشگر PDF نهایی است که حتی می توانید در حین حرکت از آن استفاده کنید. این تقریباً با انواع رایانه ها، تبلت ها و تلفن های همراه سازگار است. تا زمانی که یک اتصال اینترنتی خوب دارید، PDFBear شما را برای تمام نیازهای ویرایش PDF خود تحت پوشش قرار می دهد.

ویرایش آنلاین فایل pdf در گوشی با Gogopdf

اگر می خواهید یک ویرایشگر PDF جامع و همه جانبه داشته باشید، برنامه Gogopdf بهترین انتخاب است. این همه کاره ترین سرویس PDF است که می توانید به صورت آنلاین پیدا کنید. با طیف گسترده ای از قابلیت های ویرایش، نه تنها می توانید PDF را ویرایش کنید، بلکه می توانید فایل های خود را ایمن و سفارشی کنید. این خدمات فشرده سازی، مشاهده، ادغام و تقسیم را برای یک گردش کار بهینه ارائه می دهد. Gogopdf سریع و آسان برای استفاده است، با یک رابط بصری و دستورالعمل های آسان برای دنبال کردن.

با Gogopdf می‌توانید فایل‌های PDF را به انواع مختلف فایل تبدیل کنید. شما می توانید PDF را به Word ، PDF را به JPG و حتی PDF را به PPT تبدیل کنید. جدا از تبدیل، Gogopdf همچنین دارای امنیت فایل درجه یک است که به شما امکان می دهد از فایل های PDF هنگام اشتراک گذاری آنلاین آنها محافظت کنید. این ویژگی فوق العاده به شما این امکان را می دهد که از هر فایل PDF حاوی اطلاعات حساس با رمز عبور محافظت کنید.سپس گیرنده باید با استفاده از کدی که فقط شما می دانید قفل آن را  باز کند.

ویرایش فایل pdf در گوشی با برنامه Adobe Acrobat Reader DC

Adobe اغلب با فایل های PDF مرتبط است. در واقع اکثر مردم این برند را فقط برای باز کردن و خواندن اسناد PDF برای استفاده شخصی و حرفه ای می شناسند. این برنامه بهترین و کارآمدترین واژه پرداز PDF موجود در بازار است. این تنها روش ذکر شده در این مقاله است که به اشتراک پولی نیاز دارد. اگر می‌خواهید فایل‌های PDF را به صورت رایگان ویرایش کنید، می‌توانید با سایر پلتفرم‌ها ادامه دهید. اگر به نحوه انجام آن علاقه دارید، در اینجا یک روش جامع در مورد نحوه ویرایش PDF با Adobe Acrobat Reader DC از طریق تلفن همراه آورده شده است. Adobe Acrobat دارای هزاران ابزار حاشیه نویسی است که به شما کمک می کند.

ویرایش فایل pdf در گوشی با برنامه Wondershare HiPDF

Wondershare HiPDF یک ویرایشگر PDF موبایل عالی و کاربردی است اگر قبلاً برنامه Microsoft Word را نصب کرده اید. این پلتفرم به شما امکان می دهد فایل های PDF را به اسناد Word تبدیل و دانلود کنید تا بتوانید آنها را ویرایش کنید.

به عنوان پیش نیاز، توصیه می شود برنامه Microsoft Word را از طریق کانال های مربوطه بر روی تلفن هوشمند iOS یا Android خود دانلود و نصب کنید.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *