هر چقدر هم که در مورد گران بودن، محدودیت‌ها و بسیاری از مشکلات آیپد بگوییم، باز هم نمی‌توان منکر این شد که در حال حاضر، آیپد اگر بهترین تبلت بازار نباشد، بدون شک جزو بهترین‌هاست. مخصوصا برای طراحان گرافیک هیچ تبلت بهتری در بازار وجود ندارد.

اما با تمام خوبی‌های آیپد، باز هم می‌توان با وسایل جانبی ، به کیفیت کاربری این دستگاه اضافه کرد. به همین دلیل بهتر دیدیدم در یک پست کامل، بعضی از مهم‌ترین لوازم جانبی آیپد در سال 2024 را به شما معرف کنیم.

بهترین وسایل جانبی آیپد در سال 2024

  • نکته مهم این که در بعضی از این موارد، گزینه‌های جایگزین وجود دارد اما برندهای معرفی شده بهترین‌ها هستند.

Spigen Rugged Armor Pro

کیس‌های بسیار زیادی برای آیپد ارائه شده‌اند که هم به عنوان پایه استفاده می‌شوند و هم از ضرب دیدن و خراب شدن دستگاه محافظت می‌کنند. Spigen Rugged Armor Pro برای سایزهای مختلف ارائه شده و با توجه به این که از فیبر کربن در آن استفاده شده است، هم سبک است و هم انعطاف پذیر، همچنین از مقاوت بالایی نیز برخوردار است.

Spigen Rugged Armor Pro

این محصول هم به صورت پایه در می‌آید هم از لغزش آیپد جلوگیری می‌کند و هم جایی مخصوص برای گذاشتن قلم اپل پنسیل در خود دارد. در کمال تعجب، قیمت آن هم کم‌تر از 35 دلار است که برای چنین محافظی، قیمتی عالی به حساب می‌آید.

ESR Paper-Feel Screen Protector for iPad

این محافظ صفحه به طراحان پیشنهاد می‌شود. لایه‌ای محافظ که وقتی با قلم روی آن کار می‌کنید، حس طراحی روی کاغذ را به شما می‌دهد. این همان حسی است که تبلت‌های مختص طراحی با محافظ صفحه خود به کاربر منتقل می‌کنند و حالا با اضافه کردن ESR Paper-Feel Screen Protector for iPad ، همین حس را در آیپد نیز تجربه می‌کنید.

ESR Paper-Feel Screen Protector for iPad

از خوبی‌های این محصول بگوییم که نیازی به چسباندن آن نیست و به صورت آهنربایی به صفحه می‌چسبد و دوباره می‌توان آن را جدا کرد. قیمت آن نیز چیزی نزدیک به 15 دلار است.

Apple Pencil Pro

قلم مخصوص اپل با نام اپل پنسیل، در حال حاضر جزو برترین قلم‌های طراحی در بازار محسوب می‌شود. البته این قلم بسیار گران بوده و برای استفاده در آیپد جدید، تنها مجبور به تهیه آخرین نسخه از این قلم هستید.

Apple Pencil Pro

Apple iPad Magic Keyboard Case

شما می‌توانید به جای تهیه کیبوردهای مختلف به سراغ خرید کیس مجیک کیبورد بروید که هم وسیله‌ای برای مراقبت از تبلت شماست و هم آن را به یک لپتاپ کوچک تمام عیار تبدیل می‌کند. این محصول نیز برای مدل‌ها و اندازه‌های مختلف آیپد ارائه شده و دارای امکانات ویژه‌ای از جمله کیبورد با کیفیت و تاچ پد بسیار خوب است.

Apple iPad Magic Keyboard Case

همچنین، وزن کمی دارد و به راحتی می‌توان آن را از آیپد جدا کرد. البته قیمت 350 دلاری آن فاصله‌ی بسیار زیادی با کیبوردها متنوع و ارزان‌تر بازار ایجاد کرده.

Twelve South HoverBar Duo

اگر از آن دسته افرادی هستید که خیلی زیاد از آیپد خود استفاده می‌کنید، شاید بد نباشد مقداری هزینه کرده و این استند جذاب و کارآمد را هم برای تبلت خود تهیه کنید. Twelve South HoverBar Duo یک استند قابل تغییر است که هم برای قرار دادن تبلت بر روی میز می‌توان از آن استفاده کرد و هم می‌توان به صورت گیره‌ای، استند را به جایی متصل نمود.

Twelve South HoverBar Duo

Twelve South HoverBar Duo قیمت 80 دلاری دارد و از مواد اولیه با کیفیت و امن ساخته شده و نباید نگرانی از بابت تبلت خود داشته باشید.

حافظه جانبی

با توجه به محدودیت اضافه کردن کارت حافظه به آیپد، داشتن یک حافظه جانبی برای این تبلت، از واجبات محسبو می‌شود. مدل‌های مختلفی برای این منظور وجود دارد اما Samsung T7 یکی از بهترین گزینه‌هاست. یک هارد اسکترنال دو ترابایتی که می‌توانید، عکس‌ها و فیلم‌های خود را روی آن ذخیره کنید.

Samsung T7

این هارد قیمت بالایی ندارد و تنها 64 دلار است، سرعت نسبتا بالایی داشته و وزن پایین آن باعث می‌شود، به راحتی بتوان آن را همراه با تبلت به جاهای مختلف حمل کرد.

Apple AirPods Pro

همان طور که به کاربران گوشی آیفون پیشنهاد می‌شود، آن‌هایی که آیپد دارند نیز بهتر است یک هدست ایرپاد پرو تهیه کنند. این هدست مخصوص اپل دارای ویژگی‌های متنوعی بوده که برای تماشای فیلم، انجام بازی، گوش دادن به موسیقی و حتی چت تصویری پیشنهاد می‌شود. البته قیمت بالای Apple AirPods Pro باعث می‌شود که خیلی‌ها به سراغ برندهای دیگر بروند.

Apple AirPods Pro

در هر صورت داشتن یک هدست بی سیم این روزها به نظر ضروری می‌رسد.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *