اگر از آن دسته افرادی هستید که روزانه تعداد کلمات زیادی تایپ می‌کنید یا بازی‌های رقابتی آنلاین برایتان اهمیت زیادی دارند، باید به سراغ کیبوردهای خوب بروید. کیبوردهایی که عموما بیش از 200 – 300 دلار قیمت داشته و دارای امکانات خاص و کلیدهای حساسی هستند.

کیبوردهایی که امروز ما به شما معرفی می‌کنیم، خیلی ارزان‌تر بوده و در بیشترین قیمت، 70 دلار هستند. البته شما می‌توانید کیبوردهای ارزان‌تر هم پیدا کنید، اما این کیبوردهای چینی بی کیفیت، خیلی سریع خراب شده، کلیدهای خوبی ندارند و در نهایت باز هم مجبور خواهید شد، دوباره به سراغ کیبورد دیگری بروید. اگر چه خبری از کلیدهای مکانیکی با کیفیت در این محصولات نیست، اما همه‌ی آن‌ها کیبوردهای بسیار خوبی بوده که کاملا برای کاربرهای عادی مناسب هستند و بعضا دارای امکاناتی عالی بوده که آن‌ها را با محصولات بی‌کیفیت بازار متمایز می‌کنند.

بهترین کیبوردهای ارزان در سال 2024

کیبورد Corsair K55 RGB Pro

خیلی از کیبوردهای Corsair دارای قیمت بالایی هستند، اما Corsair K55 RGB Pro با حذف بعضی از امکانات و با کیفیت عالی، در رنج قیمتی مد نظر ما قرار گرفته و یکی از بهترین گزینه‌های لیست امروزمان است. این کیبورد با توجه به سرعت پاسخدهی، برای بازی‌های آنلاین عالی‌ست، طراحی زیبایی دارد و همچنین دارای یک محافظ مچ دست نیز هست.

اما Corsair K55 RGB Pro چرا از بقیه کیبوردهای Corsair ارزان‌تر است؟ اول این‌که، نورپردازی رنگین کمانی کیبورد قابل تغییر نیست، به طور کامل از پلاستیک فشرده درست شده و یک مقدار نیز بزرگ است. با این حال، هم برای تایپ کردن و هم بازی بسیار خوب بوده و در خریدش نباید شک کنید.

کیبورد Corsair K55 RGB Pro

کیبورد Roccat Magma Mini

اگر به دنبال یک کیبورد 60 درصد با کیفیت هستید، Roccat Magma Mini گزینه‌ی مناسبی برای شماست. این کیبورد نورپردازی بسیار خوبی دارد، کلید مکانیکال عالی دارد اما بدن آن کاملا از پلاستیک فشرده است. با این حال، اصلا حس کار کردن با یک کیبورد ارزان را به شما القا نمی‌کند.

از دیگر نکات بسیار خوب در مورد کیبورد Roccat Magma Mini این است که مقاوم در برابر چکه‌های آب بوده و تا حدی از این نظر نیز خیال شما را راحت می‌کند. البته نکات منفی نیز در مورد این محصول وجود دارد. برای مثال، به نسبت کمی از دیگر کیبوردهای 60 درصد بزرگ‌تر است و همچنین، تنظیمات شخصی‌سازی‌اش نیز خیلی سر راست نیست.

کیبورد Roccat Magma Mini

کیبورد Logitech Wave Keys

این کیبورد عجیب و موجی شکل، گزینه‌ای عالی برای تایپیست‌ها بوده و دارای ارگونومی خاصی است که تا حد زیادی از خستگی دست‌های شما کم می‌کند. البته ممکن است تایپیست‌ها در روزهای اول کمی طول بکشد تا به Logitech Wave Keys عادت کنند اما در نهایت، این کیبورد از نظر کیفیت و راحتی استفاده واقعا عالی‌ست.

Logitech Wave Keys بی‌سیم بوده، عمر باتری زیادی دارد، طراحی آن ساده و وزنش سبک است و از این نظر واقعا عالی‌ست اما از نظر کیفیت ساخت خیلی ایده‌آل نبوده و دارای نور پس زمینی نیز نیست.

کیبورد Logitech Wave Keys

کیبورد Logitech K350

Logitech K350 محصولی قدیمی به حساب می‌آید که سال‌هاست جزو محبوب‌ترین محصولات لاجیتک بوده و فروش خیلی خوبی دارد. خیلی‌ها هم احتمالا از ظاهر آن خوششان نیاید اما آن‌هایی که دوست دارند، کیبوردشان دارای کلیدهای میانبر متعدد بوده، دارای ارگونومی مناسبی باشد و نیاز نباشد هزینه سنگینی برایش بپردازند، حتما از Logitech K350 خوششان می‌آید.

کیبورد Logitech K350

البته این کیبورد نیز برای تایپیست‌ها به شدت پیشنهاد می‌شود و از این نظر عالی است و حتما از تایپ کردن با آن لذت می‌برید. Logitech K350 بی‌سیم بوده اما اندازه بزرگی داشته، صدای کلیدهای آن زیاد است و تنها از طریق دانگل امکان اتصال به دستگاه را دارد.

کیبورد Cherry Stream Keyboard

پیدا کردن این کیبورد در ایران کمی سخت است اما از نظر کیفیت ساخت و همچنین قیمت، یکی از گزینه‌های عالی در میان کیبوردهای ارزان بازار به حساب می‌آید. سوییچ‌های Cherry Stream Keyboard مکانیکال بوده، سرعت پاسخگویی خیلی خوبی دارد و چه برای بازی چه تایپ، عملکرد آن عالی‌ست.

همچنین در بالای کیبورد نیز چند دکمه میبانبر برایش در نظر گرفته شده. در کل Cherry Stream Keyboard یک کیبورد همه کاره ارزان است که البته فضای زیادی از میز شما را اشغال می‌کند، دارای نور پس زمینه نیست و از همه مهم‌تر، تنها مشخصه‌های ویندوز را روی کلیدهای خود دارد.

کیبورد Cherry Stream Keyboard

در پایان

فراموش نکنید که کیبوردهای ذکر شده، گزینه‌های قابل اتکا هستند که با داشتن قیمت نه چندان گران، عملکرد خوبی دارند و می‌توان از آن‌ها برای کارهای مختلف استفاده کرد. کیبوردهای خیلی ارزان، عموما دارای کلیدهایی هستند که تایپ یا بازی کردن را به تجربه‌ای ناخوشایند تبدیل کرده و خیلی زود هم خراب می‌شوند.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *