هر روز دستگاه‌های جدیدتری بر پایه تکنولوژی به بازار عرضه می‌شوند. تبلت‌هایی که لوکس و پر از ویژگی‌های نوآورانه هستند، هر فردی را ترغیب می‌کنند تا یکی از آن‌ها را خریداری کند. گوگل در حال آزمایش پنجره دسکتاپ برای تبلت‌های اندرویدی است. نور جلو و صفحه نمایش رنگی تنها دو مورد از ویژگی‌هایی هستند که این دستگاه زیبا و کاربردی را در اولویت تجمل قرار می‌دهند. با ما همراه باشید تا بیشتر درباره این موضوع بخوانیم.

تبلت Remarkable Paper Pro

تجمل و زیبایی، دو کلمه‌ای هستند که معمولاً کنار یکدیگر مجموعه‌ای باشکوه تشکیل می‌دهند. این دستگاه در رنگ‌بندی‌های متنوع و با صفحه نمایش ۱۱.۸ اینچی، بهترین کیبورد موجود را ارائه می‌دهد. این وسیله بیشتر برای علامت‌گذاری اسناد و یادداشت‌برداری طراحی شده و به‌عنوان یک ابزار برای خواندن کتاب یا کمیک مناسب نیست. قیمت آن از ۵۷۹ دلار شروع می‌شود و می‌توانید آن را به‌صورت مستقیم از سایت Remarkable خریداری کنید.

این شرکت به سمت استفاده از رنگ‌های محو شده نمایشگر (Kaleido) که در دستگاه‌هایی مانند (Kobo) و (Boox) موجود است، نرفت. شرکت (Remarkable) تصمیم گرفت تا از فناوری نمایشگر گالری که چندان محبوب نیست، استفاده کند و نام نمایشگر خود را (Canvas Color) بگذارد. پس از این تغییر، نمایشگر گالری مورد تحسین قرار گرفت؛ زیرا رنگ‌های غنی‌تر و شفاف‌تری نسبت به (Kaleido) ارائه می‌دهد. در حالی که محصول (Kaleido) با اعمال رنگدانه‌های سیاه و سفید روی فیلتر به رنگ می‌رسد، محصول (Gallery) از فیلتر عبور کرده و رنگدانه‌های رنگی واقعی را جابه‌جا می‌کند. با این حال، جابه‌جایی این همه رنگ هزینه‌بر است.

تجربه نوشتن در Remarkable Paper Pro

جالب است که وقتی روی این تبلت بنویسید، متوجه خواهید شد که نوشتن بر روی آن مانند نوشتن روی یک کره صاف است. این تجربه به اندازه نوشتن روی (Remarkable 2) لذت‌بخش است و شاید حتی کمی بهتر از تجربه‌ای باشد که در (Kindle Scribe) یا هر یک از دستگاه‌های (Kobo) و (Boox) امتحان کرده‌اید. هنگامی که با جوهر سیاه می‌نویسید، به‌طور مداوم از عملکرد عالی این دستگاه شگفت‌زده خواهید شد.

پس از جوهر سیاه، نوشتن با جوهر رنگی را امتحان کنید. شش رنگ برای انتخاب وجود دارد: آبی، قرمز، سبز، زرد، فیروزه ای و سرخابی. هر یک از آنها را انتخاب کنید و با هر کدام چیزی بنویسید. نوشتن با مداد رنگی مانند نوشتن با مداد سیاه رنگ است. حرکات قلم با رنگ مشکی شروع به رندر کردن می‌کنند و رنگ انتخاب شده سیاهی را در طول حرکت از بین می‌برد. سپس، وقتی نوشتن را متوقف ‌کنید، مکث ایجاد می‌شود، و کل صفحه تازه می‌شود، و رنگ‌های جدید در جای خود قرار دارند. این یکی از راه‌هایی است که شرکت (Remarkable) از نرخ تازه‌سازی گالری عبور می‌کند.

ابزاری برای هنرمندان

تبلت (Remarkable Paper Pro) ابزاری برای هنرمندان نیست، هرچند که از لایه‌ها و سایه‌زنی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه برای کشف و اجرای خلاقیت طراحی نشده است. با این حال، شما می‌توانید از رنگ‌ها برای بهبود کارهای خود استفاده کنید. به عنوان مثال، هنگامی که تغییراتی را با رنگ قرمز اعمال می‌کنید، اسلایدها و فایل‌های PDF گزارش‌های تجاری شما به زیبایی و وضوح بیشتری ارائه می‌شوند.

این رنگ‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا هنر یک کتاب را به‌طور مؤثرتری نمایش دهید، جزئیات جدیدی به ایده‌های طوفان فکری خود اضافه کنید، یا نکات کلیدی و اعداد مهمی که برای ارائه سودآوری در پایان فصل باید به خاطر بسپارید، برجسته کنید. به این ترتیب، این تبلت می‌تواند به عنوان ابزاری مفید برای سازماندهی و بهبود محتواهای تجاری و یادداشت‌برداری شما عمل کند.

طراحی شگفت‌آور

خوشبختانه، طراحی شرکت (Remarkable) در میان رقبایش یک برنده است. این شرکت اکنون بهترین کیبوردی را که می‌توانید تهیه کنید، با نام (Type Folio 229) تولید می‌کند. تبلت‌های این شرکت آنقدر نازک و سبک هستند که از وجود کیبورد استثنایی که به‌طور هوشمندانه در داخل آن‌ها قرار گرفته، شگفت‌زده خواهید شد.

هنگامی که این تبلت را روی زانو باز کنید، متوجه ثبات بسیار خوب آن خواهید شد. طراحی آن به گونه‌ای است که قلم به‌طور مغناطیسی در کناره تبلت متصل می‌شود و از دسترس خارج می‌گردد. پس از سفارش محصول و هنگام باز کردن جعبه، با یک کیس معمولی و یک تبلت زیبا با پورت USB-C بر روی خز فیروزه‌ای مواجه خواهید شد که تجربه‌ای دلپذیر را به ارمغان می‌آورد.

در نهایت اگرچه قیمت آن بسیار گران است، اما آینده را به رخ می‌کشد. آینده‌ای که بسیار سریع‌تر و رنگارنگ‌تر از آن چیزی است که شما فکر می‌کنید! حالا به نظر شما داشتن آن ضروری به نظر می‌رسد؟

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *