هوش مصنوعی تاثیر بسیار زیادی روی ابزارهای گرافیکی گذاشته است. حتی شرکت‌های بزرگی مثل ادوبی نیز از این قافله عقب نمانده و اکثر برنامه‌های بزرگ خود را به هوش مصنوعی مجهز کرده‌اند. با این حال، ابزارهایی که ما امروز به شما معرفی می‌کنیم، دو ویژگی مهم دارند. اول این که نیازی به نصب نداشته و تمام و کمال روی مرورگر اجرا می‌شوند و دوم این که یا کاملا رایگان هستند یا حداقل در نسخه رایگان، امکانات خوبی را در اختیار شما می‌گذارند.‌

7 ابزار گرافیکی آنلاین هوش مصنوعی بر روی مرورگر

ابزارهای هوش مصنوعی رایگان بر روی مرورگر

سعی کرده‌ایم در نوشته‌ای که امروز در پرشین تولز برایتان تدارک دیده‌ایم، ابزارهای متنوع و مختلفی را معرفی کنیم که هر کدام کارکرد منحصر به خود را دارند. این 7 ابزار، هر کدام به شکلی، کارهای زمان‌بر را در سریع‌ترین زمان ممکن با کمک هوش مصنوعی به انجام می‌رسانند.

Microsoft Designer

مایکروسافت دیزاینر یک برنامه همه‌کاره گرافیکی است که بر روی مرورگر اجرا شده و از هوش مصنوعی قدرتمند Dall-E3 بهره می‌برد. این ابزار، مثل خیلی از سایت‌های هوش مصنوعی، می‌تواند با توصیف شما، یک عکس زیبا خلق نماید. اما مایکروسافت دیزاینر تنها به این منظور مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. این محصول مایکروسافت، می‌تواند، پست‌های شبکه‌های اجتماعی، آیکون، کولاژ یا حتی استیکر نیز درست کند.

Microsoft Designer

همچنین مایکروسافت دیزاینر ‌دارای قابلیت‌های دیگری همچون حذف پس زمینه، ابزارهای مختلف برای ویرایش نتیجه نهایی یا چیزهایی از این دست نیز هست. تقریبا تمامی ابزارهای مایکروسافت دیزاینر رایگان هستند اما محدودیتی برای استفاده روزانه در نسخه رایگان در نظر گرفته شده است.

Ideogram.ai

سایت‌های تولیدکننده عکس با هوش مصنوعی، آن‌قدر زیاد و تکراری هستند که سخت بتوان، چیزی متفاوت در میانشان پیدا کرد. Ideogram.ai اما از بسیاری جهات متفاوت است. این محصول نیز از Dall-E بهره می‌برد. Ideogram.ai دارای دو قابلیت اصلی است. اولی Magic Prompt خوانده می‌شود. برای خیلی از ما پرامت نویسی سخت است و بعضی از ما با چالش‌های این موضوع آشنایی نداریم. با روشن کردن این گزینه، سایت به شما در پرامپ نویسی کمک می‌کند تا در نهایت، نتیجه بهتری تولید شود.

Ideogram.ai

دوم، نسبت تصویر است. به جای سه نسبت اصلی، این سایت، نسبت‌های مختلف برای انواع سایت‌ها را در اختیار شما می‌گذارد که مناسب اشتراک گذاری در انواع شبکه‌های اجتماعی هستند.

Pebblely

Pebblely کارکرد مشخصی دارد و برای تولید عکس تبلیغاتی محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرد. وقتی صحبت از عکس تبلیغاتی از محصولات می‌شود، احتمالا سریع ذهن شما به سمت پرده سبز، دوربینی گران قیمت و تجهیزات متنوع می‌رود. اما Pebblely برای آن‌هایی‌ست که دسترسی به این امکانات ندارند.

Pebblely

برای مثال، شما محصول مد نظر و تم خود را در میان مثال‌ها انتخاب می‌کنید و محتوایی که می‌خواهید اضافه کنید را تعیین می‌کنید و Pebblely باقی کارها را برای شما انجام می‌دهد. با هر اکانت می‌توانید تا 40 عکس به صورت رایگان در این سایت تولید کنید.

LogoFast

برای تولید لوگو با هوش مصنوعی نیز می‌توانید روی LogoFast حساب کنید. این سایت بر خلاف بسیاری از ابزارهای مشابه، کاملا رایگان است و همچنین دست شما برای تغییرات نیز باز خواهد بود و تا حد زیادی می‌توانید، کاری تولید کنید که کاملا مطابق با سلیقه‌تان باشد.

LogoFast

البته LogoFast یک سری طرح‌های اولیه در اختیارتان می‌گذارد تا بتوانید، واژه‌های مد نظر و توصیف‌های خود را جایگزین کنید اما بهتر است با سعی و خطا، ایده منحصر به خود را پیاده نمایید.

Mojo AI Reveal

Mojo AI Reveal نیز برای تولید موشن گرافیک با هوش مصنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول یک نسخه رایگان دارد که 12 پریست مختلف را در اختیار شما می‌گذارد و نسخه پولی آن ماهی 2.99 دلار قیمت دارد. با این که Mojo AI Reveal راه زیادی تا تولید موشن گرافیک با کیفیت دارد، اما آثار تولید شده با آن برای اشتراک گذاری روی شبکه‌های اجتماعی مناسب هستند.

برای کار با Mojo AI Reveal کافی‌ست عکس خود را آپلود کنید، سایز انیمیشن و پریست مد نظر خود را انتخاب نمایید و منتظر بمانید تا موشن گرافیک تولید شود. طرح بالا نمونه‌ی کاری است که با Mojo AI Reveal تولید شده.

Let’s Enhance

Let’s Enhance ابزاری کارآمد برای گرافیست‌ها و حتی عکاسان به حساب می‌آید. از این ابزار هوش مصنوعی برای بهتر کردن کیفیت عکس و ارتقا رزولوشن استفاده می‌کنند. اگر عکس شما دارای نویز است و رزولوشن پایینی دارد، Let’s Enhance می‌تواند، این مشکل را برایتان حل کند.

Let’s Enhance

در نسخه رایگان، Let’s Enhance تا دو برابر کیفیت عکس را برایتان بهتر می‌کند، اما اگر هزینه 12 دلار در ماه آن را پرداخت کنید، تا 16 برابر بهبود کیفیت را با Let’s Enhance تجربه خواهید کرد. البته باید در نظر داشته باشید که در مورد تمامی عکس‌ها این ابزار کارایی ندارد و به قول معروف بگیر نگیر دارد. با این حال، در بعضی از موارد، واقعا کیفیت خروجی عکس، خارق العاده است.

AutoDraw

و در آخر ابزاری که شاید به درد موشن گرافیست‌ها بخورد. AutoDraw نقاشی‌های شما را به طرح‌های آماده و شیک تبدیل می‌کند. در مثال زیر می‌بینید که با دست، یک طرح بسیار ساده از میز را کشیده‌ایم و با AutoDraw آن را تبدیل به یک میز خیلی شیک و آماده استفاده در برنامه‌های مختلف می‌کنیم.

AutoDraw

AutoDraw کاملا رایگان است و بدون محدودیت می‌توانید از آن استفاده نمایید.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *