برای خیلی‌ها، چیزی جذاب‌تر از قدم گذاشتن به یک دنیای ترسناک و بازی کردن در محیط‌ های تاریک و مقابله با هیولاهای عجیب نیست. اما اگر قابلیت بازی چند نفره آنلاین را هم به چنین ژانری اضافه کنیم، امکان تجربه این بازی‌ها را با دوستانمان خواهیم داشت.

8 بازی که امروز به شما معرفی می‌کنیم، نه تنها بازی‌های بسیار جذاب در ژانر ترس هستند، بلکه به صورت چند نفره آنلاین بوده و به صورت کاملا رایگان می‌توانید آن‌ها را نصب و از انجامشان لذت ببرید.

Unfortunate Spacemen

این بازی شوتر اول شخص، المان‌هایی از بازی معروف Among Us را در خود داشته و با گرافیک ترسناک خود، طرفداران بسیار زیادی دارد. Unfortunate Spacemen دارای سه مود مختلف به نام‌های تغییر چهره، بقا و داستان دارد که جذاب‌ترین‌ها تغییر چهره است.

Unfortunate Spacemen

جایی که 16 بازی کننده با هم وارد یک فضاپیما شده و بسته به نقشتان، یا باید با انجام ماموریت‌ها سفینه را حفظ کنید یا با گذاشتن تله، دیگران را به کشتن دهید! این بازی با طراحی بسیار خوب خود، لحظات هیجان انگیز را برای تمامی بازی‌کننده‌ها رقم می‌زند.

Escape From School

بازی Escape From School‌ به سبک فرار از اتاق درست شده و در حالت آنلاین، به صورت چند نفره وارد بازی شده و همراه هم به حل کردن پازل‌ها خواهید پرداخت. در این بازی شما در یک مدرسه زندانی خواهید بود که واقعه‌ای ترسناک را به خود دیده است.

Escape From School

طراحی واقع گرایانه خود بازی به همراه پازل‌های نسبتا سخت، فضایی کاملا متفاوت از بازی‌های شوتر را ایجاد کرده و کاملا آن حضور در اتاق‌های فرار را به شما می‌دهد.

Codename Cure

تیم‌های 5 نفره در این بازی، ماموریت دارند تا با پاکسازی نقاط مختلف از زامبی‌ها، ماموریت خود را در این بازی به پایان برسانند. البته بازی Codename Cure‌ دارای مودهای دیگری از جمله بمب گذاری یا مقابله با موج‌های بزرگ از زامبی‌ها را نیز در خود دارد. از جذابیت‌های Codename Cure‌ کلاس‌های متنوع بازیکنان بوده که هر کدام، اسلحه‌ها و امکانات خاص خود را دارند. مثلا شما می‌توانید کلاس حمله یا پشتیبانی را انتخاب کنید و در هر کدام، اسلحه‌ و مهمات متفاوت حمل نمایید.

Codename Cure

این بازی تم زامبی داشته و دارای گیم پلی سریع و جذابی است.

Secret World Legends

چه می‌شد اگر دنیای مدرن امروزی، ظاهری شبیه به زمان قرون وسطا داشت و مملو از موجودات فراطبیعی بود؟ Secret World Legends سعی کرده تا چنین دنیایی را به وجود بیاورد و شما این امکان را دارید تا در فضای غنی و داستان محور این عنوان، همراه با دوستان خود پیش رفته و ماموریت‌های مختلف را انجام دهید و با دشمنان به مبارزه بپردازید.

Secret World Legends

بازی به قدری بزرگ است که تنها 100 ساعت ضبط صدا برای کاراکترهایش انجام شده و دارای تنوع فوق‌العاده‌ای در بخش‌های مختلف است. همچنین با توجه به انتخاب ژانر ترس، هم فضا سازی و هم طراحی دشمنان در این راستا به بهترین شکل انجام شده است که برای یک بازی رایگان، فوق‌العاده به حساب می‌آید.

Stay Out

یکی دیگر از بازی‌های نقش آفرینی آنلاین و رایگان در ژانر وحشت که این بار در یک دنیای آخر الزمانی جریان داشته و در آن باید با استفاده از منابعی که در طول بازی به دست می‌آورید از خود در مقابل موجودات مختلف دفاع کرده و زنده بمانید. کلید اصلی موفقیت در Stay Out‌ استفاده درست از منابع بوده که بازی در ارائه آن‌ها خصاصت به خرج می‌دهد.

Stay Out

Stay Out‌ دارای گرافیک قابل قبول و دنیایی پویا و زیباست و طراحی کاراکترها و دشمنانش هم خوب است تا جایی که خیلی‌ها به آن لقب S.T.A.L.K.E.R. آنلاین را داده‌اند.

دانلود Stay Out

No More Room In Hell

این عنوان با استفاده از موتور بازی سازی معروف Source ساخته شده که برای سازندگان مود بازی‌ها، بهترین گزینه است. No More Room In Hell هم دارای مودهای زیادی‌ست که توسط خود بازیکنندگان ساخته شده‌اند. بازی اصلی شامل یک شوتر اول شخص بوده که به صورت همکاری انجام می‌شود.

No More Room In Hell

در هر بازی، شما همراه با 7 نفر دیگر وارد نقشه شده و باید با جمعیت زیادی از زامبی‌ها مقابله کنید. بیش از 30 اسلحه مختلف از جمله اره برقی در بازی برای انتخاب وجود دارد که هر کدام باعث می‌شوند تا بازیکن، شیوه‌ی متفاوتی از گیم پلی را انتخاب کند. از نظر امکانات آنلاین، No More Room In Hell عالی‌ست و همچنین دارای گیم پلی سریع و خاصی است که لذت انجام آن به صورت چند نفره را بیشتر می‌کند.

Dead Frontier 2

با سبک خاص دوربین از روی شانه رزیدنت اویل، Dead Frontier 2‌ هم حالت مبارزه چند نفره بازیکنان با هیولاهای درون بازی هم مبارزه بازیکنان با بازیکنان را ارائه می‌کند. نکته جالب توجه اما آن‌جاست که شما می‌توانید، منابعی که در بازی به دست می‌آورید را با دیگر بازیکن‌ها مبادله کنید، البته اگر بهشان اعتماد داشته باشید!

Dead Frontier 2

فضای بسیار تاریک، استفاده خلاقانه از منابع نوری همچون فندک یا چراغ قوه و کاراکترهای خاص و منحصر به فرد از ویژگی‌های مهم این بازی به شمار می‌روند.

SCP: Secret Laboratory

و در نهایت، SCP: Secret Laboratory که یکی از چندین مود بازی SCP به شمار آمده که شباهت زیادی به بازی معروف کانتر دارد.

SCP: Secret Laboratory

این بازی کاملا رایگان است با داشتن اسلحه‌های متنوع، گیم پلی سریع و عالی و نقشه‌های متنوع، تا مدت‌ها شما و دوستانتان را سرگرم خواهد کرد.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *