بر خلاف گوشی‌های هوشمند که بسیاری عقیده دارند، نباید در سنین پایین در اختیار کودکان و نوجوانان قرار بگیرد، ساعت‌های هوشمند، وسیله‌ای عالی برای آن‌ها خواهد بود. این گجت‌های جذاب امکانات و خدماتی را هم در اختیار بچه‌ها و هم والدین خواهند گذاشت که نمی‌توان به سادگی از کنارشان گذشت. به همین دلیل، امروز در پرشین تولز، تصمیم گرفتیم تا بهترین ساعت‌های هوشمند مناسب کودکان را به شما معرفی نماییم.

بهترین ساعت‌های هوشمند برای بچه‌ها

برترین ساعت‌های هوشمند مناسب کودکان

برای این که یک ساعت هوشمند، مناسب بچه‌ها باشد، باید یک سری امکانات همچون GPS، راحتی استفاده و چیزهایی از این دست را داشته باشد و از نظر ظاهری نیز جذاب باشد. به همین دلیل، شاید دو سه انتخاب اول ما، گزینه‌های معمول و البته گران قیمت بازار باشند، اما چند مدل جالب و متفاوت را نیز در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

ساعت اپل برای بچه‌ها

نیازی نیست برای فرزندان خود، به سراغ گران‌ترین مدل ساعت اپل بروید. در نگاه کلی، ساعت اپل مدل SE نسل دو (Apple Watch SE 2nd generation) بهترین گزینه است. ساعتی ارزان‌تر از مدل‌های اصلی این برند که تمامی امکانات مورد نیاز برای بچه‌ها در سنین مختلف را داراست.

ساعت اپل

این مدل از ساعت اپل، هم در کیس‌های 44 میلی‌متری و هم 44 میلی‌متری عرضه شده که مدل کوچک‌تر آن، برای دست‌های کوچک بچه‌ها مناسب‌تر به نظر می‌آیند. دست‌بندهای رنگی متنوع، امکانات نظارت والدین، امکانات مربوط به سلامتی مثل ضربان قلب و چیزهایی از این دست، ساعت اپل SE را به انتخابی عالی برای بچه‌ها بدل می‌کند.

ساعت پیکسل 2

اگر می‌خواهید، یک ساعت اندرویدی خیلی خوب برای فرزندان خود بخرید، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ ساعت پیکسل 2 (Pixel Watch 2) بروید. این ساعت امکانات ویژه ورزشی دارد که می‌تواند، آنالیز خیلی خوبی از تحرک و ورزش‌های مختلف کودک را ذخیره کند. این ساعت‌ها تنها در اندازه 41 میلی‌متری عرضه شده و کاملا مناسب دست کودکان هستند. همچنین در رنگ‌های متنوع عرضه شده‌اند تا همه‌ی سلیقه‌ها را پوشش دهند.

ساعت پیکسل 2

از بسیاری جهات پیکسل 2 ساعت کارآمد‌تری نسبت به ساعت اپل است، از این جهت که یک دستگاه کامل بوده و کم‌تر به گوشی برای عملکردهایش احتیاج دارد. هر دو این ساعت‌ها یک مدل LTE هم دارند که البته با توجه به محدودیت‌های موجود در ایران، نمی‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

ساعت Fitbit Ace

Fitbit Ace هم برای افرادی که گوشی اندرویدی دارند و هم برای آن‌هایی که گوشی iOS دارند مناسب بوده و می‌توانند با هر دو این گوشی‌ها، عملکرد فرزندان خود را از روی ساعتشان رصد کنند. Fitbit Ace با ویژگی‌های خاص خود از جمله تغییر راحت ظاهر کاربری، امکانات مختص به نظارت والدین و GPS داخلی، گزینه‌ای عالی برای بچه‌هاست.

Fitbit Ace

والدین می‌توانند با برنامه‌ی اختصاصی Fitbit Ace و از طریق GPS به صورت آنی موقعیت مکانی بچه‌ی خود را ببینند. یک نکته جالب هم برایتان بگوییم که شکلک روی نمایشگر ساعت، وقتی فرزند شما فعالیت بیشتری در روز انجام می‌دهد، شادتر می‌شود که خود می‌تواند، باعث ایجاد انگیزه برای فرزندانتان باشد. نکته منفی بزرگ در مورد Fitbit Ace این است که بعضی از امکانات جالب آن، تنها با پرداخت 9.99 دلار در ماه باز می‌شود. هر چند امکانات اولیه ساعت بدون پرداخت این ملبغ نیز کاملا کافی خواهد بود.

دیگر ساعت‌های هوشمند مناسب بچه‌ها

متاسفانه بسیاری از مدل‌های جذاب که در سراسر دنیا برای کودکان پیشنهاد می‌شود، در بازار ایران به سختی پیدا می‌شوند. البته اگر می‌خواهید با قیمت پایین‌تری، یک ساعت هوشمند مناسب بچه‌ها بگیرید، مدل‌های Redmi Watch شیائومی با کیفیت عالی و امکانات بسیار خوب هم گزینه‌ی مناسبی به حساب می‌آیند. شیائومی همچنین یک مدل مخصوص کودکان به نام Xiaomi Mi Kids Watch 4 را هم در برنامه عرضه دارد.

Redmi Watch

اما بعضی از ساعت‌های محبوب هوشمند برای کودکان در دنیا به شرح زیر هستند:

  • Garmin vivofit jr.3: این ساعت کم‌تر از 40 دلار قیمت داشته و برای کودکان کم سن و سال عالی به نظر می‌رسد. این محصول اگر چه قابلیت‌های مثل GPS ندارد اما سنسورهای ورزشی و گزینه‌هایی برای حالت‌های اضطراری در آن گنجانده شده و محصولی مختص کودکان محسوب می‌شود.
  • Gator Watch: این ساعت 100 دلاری، تمامی ویژگی‌های ساعت قبلی را داراست با این تفاوت که کیفیت ساخت بالاتری داشته، دارای GPS است، عملکردهای متنوع در زمان‌های اضطراری دارد و از هر نظر، ساعتی ایده‌آل برای کودکان و نوجوانان محسوب می‌شود.‌
  • Kidizoom DX2: اگر هم به دنبال یک ساعت ارزان، جذاب برای کودکان با امکانات جالب و مفرح می‌گردید، می‌توانید به سراغ Kidizoom DX2 بروید. در نگاه اول این ساعت شبیه به اسباب بازی است اما در عمل، دارای امکانات خیلی خوبی بوده، صفحه نمایش آن پوسته‌های مختلفی دارد و حتی یک سری بازی‌های ساده برای بچه‌ها در آن وجود دارد.

Garmin vivofit jr.3

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *